2013. január 2., szerda

Ötödik rész - A változás szele ( Második rész, a vihar)

Reggel hihetetlen torokfájással ébredtem, de legalább sikerült a hatkor kelés, ezért reménykedhettem a maradásban, és a reggelit sem égettem oda, és a nap szinte tökéletesen indult, ugyanis sikerült mindenkit felkeltenem a Hits Radioval, ahol éppen a Kiss You szólt, és a bemondó na tippeljetek, ki lehetett? Áhhh túl egyszerű, ezért nem mondom el, szóval jöttek le a fiúk, akik a megterített asztal mellett találtak engem, a Kiss You-t énekelve halgathattak. Elvoltam, kétségtelen tény. de a végén meglettem a tapsolva, amit nem értettem, hiszen elég szarrá gyepáltam magam, de most nem táncoltam. Szóval lehet, hogy azért, de tényleg nemtudom. - Valaki eljön velem bevásárolni? - Tette fel a kérdést Flor.
- Bocsi, én most fáradt vagyok. - Jöttek mindenféle indokkal, szinte senki, kivéve engem, én szeretek vásárolni menni.
- Én elmegyek veled, ha nem bánod, és Hazza sem. - Fordulok Harry felé, aki lemondóan bólint.
- Rendben, de akkor tényleg csak bevásárlás legyen. - Mondja Harry felemelve mutatóujját.
- Jajj csak nem lopom el előled, ennyire nem bíztok bennem? - Néztem rájuk értetlenül, azon kívül, hogy majdnem felgyújtottam a házat, és nem tudtam rendesen felkelni, ja és alig ismernek.De akkoris. Na mindegy, szóval beültünk a kocsiba Florral, aki bámulta az utat, és nemigazán szólt semmit, pedig én a vásárlásnak. Aztán hirtelen ötlettől vezérelve feltettem egy hülye kérdést:
- Szerinted hogy nézek ki? - Kérdeztem a lánytól, aki majdnem lesiklott az útról.
- Mivan? - Kérdezte félig értetlenül, félig reménykedve, hogy félreértette.
- Mint pasi, szerinted hogy nézek ki? Mármint, oké nem akarlak elcsábítani, ne értsd félre, bár szerintem gyönyörű vagy, de nem akarlak elvenni senkitől, szóval... Tehát utcára léphetek-e? - Kérdeztem, hogy jobban értse a sándékomat.
- Persze, sőt... Egész jól nézel ki, de nekem akkoris Hazza az ideális pasi... - Mondta, ezt persze megértettem, mármint azt, hogy NEKI az ideál, nekem inkább a lányok jönnek be. Na szóval utána beindult a társalgás, és mint kiderült, abban az autóban volt egy igen jó hangfal is, szóval miközben dübörgött a szexuális kocsi, és benne max hangerőn a Take Me Home ment, mert mi más, jól megbámultak minket az utcán, főleg, hogy énekeltünk is, nem kicsit, a rendőrök is igazoltattak minket, de összességében jó nap volt, csak akkor volt a baj, amikor visszaérve tudatosult bennünk, hogy SEMMIT nem vettünk, de már késő volt, és nekem dolgoznom kellett, Harry dühüngött, hogy Flor biztos megcsalja, de lenyugtattuk, sikeresen, mert megígértem neki, hogy segíthet a főzésben, de Louis is ott legyeskedett, mert Flor rohangált a házban, hogy " Louis kell egy meleg haver, hol vaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy? " szóval egész jól telt az idő, időközben megtudtam magamról, hogy majdnem olyan perverz vagyok, mint Harry, és olyan idióta mint Louis. De Zayn hiúságát nem sikerült elérnem, pedig manapság igyekszem ügyelni a kinézetemre, de ezt áááá...
- Zayn vigyázz, mert a levegő tönkreteszi a hajadat, ha zacskót húzol a fejedre talán... - Mondtam, Louis a földön fetrengett a röhögéstől, én pedig összeborzoltam Zayn haját, aki morcosan nézett.
- Naaaa ne haragudj, csak vicceltem, ne húzz zacskót a szexi fejedre, mert megfosztod a tinilányokat  a látványtól, ja és ennél is jobban fogsz hasonlítani egy pedofil gyilkosra. - Mondtam neki, erre már nem sértődött meg, csak összekócolta a hajamat.
- Ezt még visszakapod. - Mondta nagyon álnok fejjel, és kiment a konyhából, de Louist is kiküldtük, miután majdnem felborította a tésztával bénázó Hazzát, és végül azt is én csináltam. Aztán beültünk üvegezni.
Louios kezdett, és mily' furcsa, nálam állt meg, mint mindig.
- Felelsz, vagy mersz? - Kérdezte unott fejjel.
- Merek. - Mondtam neki morcosan, olyan szemmel, hogy "Én aztán nem eszek szegfűszegessót."
- Hát akkor mondjuk menj fel a legfelső emeletre, mi elindítjuk a Commandert, te pedig gyere le sztriptízelve. - Mondta gonsoz fejjel.
- Tommlinmum nem tanította meg a Tommlinsont, hogy viselkedjen? - Kérdeztem, és durcisan elfordultam.
- Na, csaináld meg az én kedvemért. - Nézett rám bociszemekkel, és végül belementem, de a sztriptíz egyenlő volt a nadrág levételével, a póló maradt, érthető okokból. Aztán felöltöztem, és pörgettem. Harryn állt meg.
- Bocsi, de most morcos vagyok: énekeld el Louisnak a boyfriendet. - Mondtam gonosz fejjel, és a npa végére szinte mindenki énekelt, a hímneműek ( köztük én is ) Perrie és Danielle nem mutattak be erotikus táncot, pedig Harry igen lovagiasan mondta el, de végül ő is visszavonta Flor nézésének hatására, ami szerintem valami olyasmi lehetett, hogy soha  többet nem fekszek le veled. Azóval igen, este jó sokáig fentmaradtunk, aztán egyszercsak elaludtunk, és mindenki azon aludt, akin tudott, természetesen én voltam legalul.

VÉGE


1 megjegyzés:

  1. Brad, de jó lett *o*
    Áh, nagyon ügyike vagy :D
    Siess a kövivel plíz, nagyon, mert nem tudom, mit teszek veled xD
    xx, S

    VálaszTörlés